Rebranding
01/2021
Firma má novou vizuální identitu
Nový vizuální styl vystihující tradiční zaměření firmy ale novým a inovativním způsobem. Logo, strukturalizace jednotlivých zaměření firmy a všechny doprovodné materiály nám zpracovala grafická designérka Klára Plicová.
Architektura a řemeslo. Klíčové prvky, které značku Oliver Braun nejvíce vystihují. Do loga jsou promítnuty stylizací ozdobných říms i systémem stropních rozet. Stejně jako architektonická výzdoba, je symbol postaven na geometrii, opakování a zrcadlení. Důležitou součástí symbolu je ale také pozitiv a negativ, jenž je významnou součástí výroby forem a přístupu v architektuře. Logo můžeme číst také jako iniciály zakladatele firmy.
![Rebranding](https://www.oliverbraun.cz/wp-content/uploads/2021/05/Brand-Oliver-Braun-1-1024x724.jpg)
![Rebranding](https://www.oliverbraun.cz/wp-content/uploads/2021/05/Brand-Oliver-Braun-3-1024x691.png)
![Rebranding](https://www.oliverbraun.cz/wp-content/uploads/2021/05/Brand-Oliver-Braun-4-1024x691.png)
![Rebranding](https://www.oliverbraun.cz/wp-content/uploads/2021/05/Brand-Oliver-Braun-5-1024x738.png)
![Rebranding](https://www.oliverbraun.cz/wp-content/uploads/2021/05/Brand-Oliver-Braun-6.png)
![Rebranding](https://www.oliverbraun.cz/wp-content/uploads/2021/05/Brand-Oliver-Braun-7-1024x922.png)